| Welcome Guest ( BowieFinland · Log In · Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (18) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | Add Reply | New Topic | New Poll |
|
||
|
||
|
Näen yleensä paljon unia ja unet/unimaailma ovat aina kiinnostaneet muutenkin.
Bowie-uniakin olen tietysti nähnyt aika paljon. Esimerkiksi ennen provinssia ja etenkin sen jälkeen näin unia joissa joko olin konsertissa tai yritin epätoivoisesti päästä sinne…ja olen tietysti käynyt henkeviä keskusteluja itse herrankin kanssa…toiveunta kaikki. Olen myös nähnyt pari kertaa unta, jossa yht’ äkkiä huomaan, että miulla on sellainen punainen ziggy-tukka. Hih! Soiko teidän unissa koskaan musiikki? Olen joskus kysynyt tätä kavereiltani eivätkä he koskaan muista kuunnelleensa unissaan musiikkia. Mie taas näen useasti unta, että kuuntelen stereoitani ja laulan mukana tai sitten olen jossakin konsertissa. Tämä varmaan johtuu liiasta musan kuuntelusta ennen nukkumaanmenoa. |
||
|
|
||
|
||
|
Provinssia edeltävinä päivinä näin Bowien joka paikassa jo valveillakin. Ja onhan sitä tullut muutenkin nähtyä Davesta jos jonkinlaisia unta, mutta harvoin niitä enää aamuisin kunnolla muistaa. Paitsi sen yhden muistan, jonka näin pari päivää provinssin jälkeen: Osallistuin Bowie.netissä johonkin todella outoon kyselyyn, jossa oli useita kysymyksiä, mutta ainoa jonka muista oli "Mikä on hauskinta mitä voi tehdä vaatteet päällä?" (Kysymys on muuten suoraan Testaa Henkinen Ikäsi-sivun gallupista. Ja unessani se oli myös täysin suomenkielellä.) Sitä en ikävä kyllä muista, mitä vastasin, mutta joka tapauksessa 'voitin' tuossa kyselyssä, eli olin keksinyt parhaan vastauksen. Olin siinä sitten omalla pihalla, isäni(joka ei edes asu täällä päin) kunnosti vieressäni ulkosaunaa(??) ja yhtä äkkiä Bowie soittaa minulle. Kyllä, puhelimessani oli jostain syystä tallennettuna herran numero. Olin tietysti shokissa enkä vastannut. Hetken päästä Dorsey lähetti sitten viestin, että olin voittanut Joo. Yritin siinä sitten kirjoitella Dorseylle kirjettä, jossa kiittelin Bowien minulle provinssissa lahjoittamista aurinkolaseista(?), ja tietysti tästä huikeasta palkinnosta jonka hän oli minulle suonut.
Hmm, on muuten joskus varmasti soinut! Joskus kun on tullut illalla mietittyä miten joku kappale menee, niin sitä herää sitten yöllä Ahaa-elämykseen, kun yht'äkkiä muistaakin. -------------------- --The Shrieking Of Nothing Is Killing Me--
|
||
|
|
||
|
||
Mäkin näin ennen Provinssia unia, että mokasin jotain just sinä aamuna ja jouduin kävelemään Helsingistä Seinäjoelle! Kun sitten pääsin jotenkin ihmeenkaupalla festarialueen läheisyyteen, niin tietenkin Bowie oli jo aloittanut keikkansa ja en jotenkin löytänyt tietä päälavalle. Olin jonkun kaukaisen kukkulan päällä ja kuulin Davidin laulavan: "Ziggy played guitaaaaar!". Missasin siis keikan, mutta onneksi vain unessa! Toisessa unessa olin voittanut jonkun BowieNetin kilpailun ja pääsin Bowien kiertuebussissa matkustamaan jokaiselle keikalle. Yritin kokoajan sanoa jotain Davidille, mutta se vaan aina käveli ohi ihan kuin mä olisin ollu ilmaa! Muitakin on tullu nähtyä, mutta nämä tuli tällähetkellä mieleen. |
||
|
|
||
|
||
|
Näin tässä ei niin kauan sitten unta jossa olin baarissa ja siellä hengaili myös David jolla oli MUSTA Ziggy-peruukki päässä.
|
||
|
|
||
|
||
|
Niin, ja Provinssia ennen näin yhden, mistä en muista juurikaan mitään.
Kuitenkin oli backstagella Provinssissa, ja tietysti aivan kipsissä, koska Bowie istui vieressäni. Me tuskin juteltiin mitään, mutta David söi koko ajan salmiakkia Ei se silti ollut niin todentuntuinen, kuin se toinen. -------------------- --The Shrieking Of Nothing Is Killing Me--
|
||
|
|
||
|
||
|
Näin jokunen viikko ennen Provinssia unen, jossa olin Davidin kotona vieraana ja mukana oli jotain muutakin porukkaa. (olin ilmeisesti voittanut jossain kilpailussa, "tapaa David Bowie"- palkinnon...) Talo oli valtava ja siellä oli kaikenlaista viihdykettä (baari, uima-allas, pelihuone yms). Itse David oli kuitenkin niin kiireinen, ettei häntä juuri näkynyt. Jossain vaiheessa hän tuli paikalle ja pahoitteli poissaoloaan ja ehdotti syömään menemistä. Ruokasali oli yläkerrassa ja henkilökuntaa oli kuin ravintolassa. Sitten hän kyllä taas hävisi johonkin...enkä päässyt puhumaan sanaakaan
kaikkea sitä... |
||
|
|
||
|
||
|
Mitä nyt muistuu mieleen niin joskus näin unta olevani jossain keskellä metsää, ja yhtäkkiä Bowie seisoo mun edessä.. Tilanne oli niin outo etten osannu muuta kuin typerällä ilmeellä tuijottaa Bowiea joka ei näyttänyt edes huomaavan minua.
Mutta hei, keskellä metsää. Miksi Bowie olisi keskellä metsää? Varmaan joo mustikoita keräämässä.. Tosin mun unet nyt on yleensäkkin hieman outoja.. -------------------- ¤ make me know you really care, make me jump in to the air ¤
|
||
|
|
||
|
||
|
Jaa, että unista...
No mä oon nähny aika vähän Bowieunia, tämä nyt muistuu mieleen: Olimme Daven kanssa puiston penkillä, JUTTELEMASSA!! Ja mää siinä jotain puhun Deramista (vaikee arvata)! Mieleeni jäi se, kun sopersin englanniksi jotain, mitä pidit siitä kappaleestasi Please mr. Gravedigger, ja se vastas jotain, en muista mitä Sitten heräsin ihunasta unestani jossa juttelin hänelle! Ja toinen oli kun toivoin pääseväni aikakoneeseen (!?) ja menin 70-luvulle sillä aikakoneella ja pimeilla kujilla kävellessäni etsin Ziggyä (!?!) Ja se käveli mua vastaan ja HALAS!! Sitten sillä oli ihana Ziggyasu päällä (I'm in heaven..) ja sit sen piti lähtee...ensin se kuiteski anto nimmarin (*pingpong*)! Ja lähti... Tässä minun hieman sekoja juttujani... -------------------- ...Do I need a friend? Well, I need one now...
|
||
|
|
||
|
||
|
Juu! unia on tullut nähtyä paljon ja tosi merkillisiä. Yhdessä unessa jonka näin joskus keväällä, odotin Bowielle lasta, tai mulle selvis jostain siinä unessa että se lapsi on Davidin. David otti yhteyttäkin muhun siinä unessa, ja sanoi että hän pitää huolta minusta ja lapsesta, tai jotain sen tapaista.
Sitten mä oon nähny unta, että oon jossain jokilaivassa ja Iman ja David istuu siellä kans, ja mä menen juttelemaan niille kuin vanhoille tutuille, tyyliin " hei kiva nähdä teitä" Hmm! en nyt yht'äkkiä muista muita ihmeellisiä unia, mutta oon ollut kans Bowie konsertissa, ja eturivissä hillumassa. Musiikki mun unissa soi aika useasti. -------------------- You belong in Rock'n'roll. Well, so do I...
|
||
|
| Add Reply | New Topic | New Poll |
|
|