Powered by Invision Power Board

Pages: (2) 1 [2]   ( Go to first unread post ) Add Reply | New Topic | New Poll

SamiS
Five Years
 Posted: October 29, 2009 04:08 pm
QUOTE (ziggy @ October 28, 2009 11:10 pm)
CDON.com- sivustolla on myytävänä Bowien Astoria-keikan '99 DVD. Pistin tilaukseen. En ole huomannut missään mitään mainostusta ko. äänitteestä. Onko kellään mitään tietoa, mikä tämä on?

En enää itse löytänyt sieltä sellaista, mutta veikkaan kyseessä olevan samanmoinen bootleg, jonka olen itse hankkinut joskus eBaysta. (Kas kun siellä tuollaisia myydään!) Kyseinen keikka kuvattiin tv-julkaisua varten, mutta jäi lopulta jostain syystä lähettämättä.

Ainakin omassa versiossani kulkee kello/laskuri kuvan alareunassa, eli se on joku lopullista editointia vajaa"raakaversio" tms. Ei mitään valittamista muuten keikan suhteen, hyvä ostos muutamine virallisilta live-julkaisuilta puuttuvine biiseineen. (Esmes Something in the Air nousee heti hienona esityksenä mieleen!)

ziggy
Never Get Old
 Posted: October 30, 2009 10:18 am
QUOTE (SamiS @ October 29, 2009 04:08 pm)
CDON.com- sivustolla on myytävänä Bowien Astoria-keikan '99 DVD. Pistin tilaukseen. En ole huomannut missään mitään mainostusta ko. äänitteestä. Onko kellään mitään tietoa, mikä tämä on?

En enää itse löytänyt sieltä sellaista, mutta veikkaan kyseessä olevan samanmoinen bootleg, jonka olen itse hankkinut joskus eBaysta. (Kas kun siellä tuollaisia myydään!) Kyseinen keikka kuvattiin tv-julkaisua varten, mutta jäi lopulta jostain syystä lähettämättä.

Ainakin omassa versiossani kulkee kello/laskuri kuvan alareunassa, eli se on joku lopullista editointia vajaa"raakaversio" tms. Ei mitään valittamista muuten keikan suhteen, hyvä ostos muutamine virallisilta live-julkaisuilta puuttuvine biiseineen. (Esmes Something in the Air nousee heti hienona esityksenä mieleen!)

Jotain tuollaista epäilinkin. Saas nähdä tuleeko tuote todella. Sain kyllä tilausvahvistuksen sähköpositse. Ihmetytää onko CDON todella alkanut kaupitella bootleggejä.

Dory
Never Get Old
 Posted: October 30, 2009 03:57 pm
QUOTE (SamiS @ October 29, 2009 04:08 pm)

En enää itse löytänyt sieltä sellaista, mutta veikkaan kyseessä olevan samanmoinen bootleg, jonka olen itse hankkinut joskus eBaysta.

Kyllä se siellä CDON:in sivuilla keikkuu.

Add Reply | New Topic | New Poll