Powered by Invision Power Board

Pages: (2) [1] 2   ( Go to first unread post ) Add Reply | New Topic | New Poll

Kira
Administrator
 Posted: April 26, 2009 06:47 pm
Hei kaikille!

Olen pitänyt aikamoista hiljaiseloa jo pidemmän aikaa, mutta ajattelin nyt tämmöisen topikin pistää pystyyn. Homman nimi on seuraava; painoin muutama viikko sitten itselleni muutaman tämän näköisen Scary Monsters -kangaskassin:

user posted image

user posted image

Ja nyt ajattelin sitten kysellä olisiko kukaan kiinnostunut vastaavanlaisesta? Kassi on painettu seulalla, johon tuo kyseinen kuva on valotettu kiinni, joten pystyisin suuremmankin määrän kangaskasseja painamaan, mutta itselläni ei ole käyttöä kuin muutamalle.

Tarjoutuisin siis 10 euron hintaan painamaan tuollaisen samanlaisen kangaskassin (voin painaa Scary Monsters -kuvan joko punaisella tai mustalla kangasvärillä) ja postittamaan kassin ostajalle. En viitsi montaakaan kassia itselleni painaa varastoon lojumaan ja joudun jokatapauksessa muutaman viikon kuluttua pesemään tuon Scary Monsters-kuvan pois seulasta, joten jos kangaskasseista kiinnostuneita löytyy, niin ilmoitelkaa tähän topikkiin mieluiten mahdollisimman pian! Kiitos! smile.gif

pelle
Please Mr. Gravedigger
 Posted: April 26, 2009 07:07 pm
Olen valmis tilaamaan.

Kira
Administrator
 Posted: April 27, 2009 10:09 pm
QUOTE (pelle @ April 26, 2009 04:07 pm)
Olen valmis tilaamaan.

Hieno juttu,
haluatko Scary Monsters -kuvan punaisella vai mustalla painettuna?

Aikaisintaan viikon kuluttua olen takaisin koululla, niin että pystyn noita kangaskasseja taas painamaan, mutta kyselen nyt jo ajoissa.

mr Abdulmajid
Buddha Of Suburbia
 Posted: May 04, 2009 12:23 pm
Hieno kassi. Minulle sekä musta että punainen, kiitos.

SamiS
Five Years
 Posted: May 04, 2009 08:58 pm
Tekisin myös tilauksen, jos vielä sopii. Värivalinta on vaikea, mutta otetaan punainen.

pelle
Please Mr. Gravedigger
 Posted: May 05, 2009 11:33 am
QUOTE (Kira @ April 27, 2009 09:09 pm)
Olen valmis tilaamaan.

Hieno juttu,

Aikaisintaan viikon kuluttua olen takaisin koululla, niin että pystyn noita kangaskasseja taas painamaan, mutta kyselen nyt jo ajoissa.

punainen, pliis. Mikäli en ole matti myöhäinen. Olin nim. netin ulottumattomissa viikon päivät, sori.
Pystykö painamaan T-paitoja siellä koulussa?

Kira
Administrator
 Posted: May 06, 2009 07:58 pm
QUOTE (pelle @ May 05, 2009 08:33 am)
QUOTE (Kira @ April 27, 2009 09:09 pm)
Olen valmis tilaamaan.

Hieno juttu,

punainen, pliis. Mikäli en ole matti myöhäinen. Olin nim. netin ulottumattomissa viikon päivät, sori.
Pystykö painamaan T-paitoja siellä koulussa?

Jep vielä onnistuu aivan hyvin, punainen siis.
Itelläkin ollut tässä hieman kiireitä, mutta sain tänään lopputyöni esiteltyä, joten nyt ehdin keskittymään kankaanpainamiseen.
Niin juu, t-paidatkin onnistuvat kyllä, mutta paitoja en itse pysty mistään oikein tähän hätään ostamaan, joten ainoa vaihtoehto onkin sitten, että pistät sopivan paidan tulemaan postissa. Meneekö turhan hankalaksi?

SamiS ja mr Abdulmajid: Jep onnistuu, pistän tilaukset ylös! smile.gif

Voisin painaa noita kangaskasseja viikonloppuna, joten ilmoittelen sitten ensi viikon alkupuolella kaikille tilanneille!

pelle
Please Mr. Gravedigger
 Posted: May 10, 2009 07:47 pm
QUOTE (Kira @ May 06, 2009 06:58 pm)

Niin juu, t-paidatkin onnistuvat kyllä, mutta paitoja en itse pysty mistään oikein tähän hätään ostamaan, joten ainoa vaihtoehto onkin sitten, että pistät sopivan paidan tulemaan postissa. Meneekö turhan hankalaksi?

Aikamoiseksi sähläykseksi taitaisi mennä. Joten tyydytäänpä ihan ensalkuun vain tuohon kassiin. rolleyes.gif

Kira
Administrator
 Posted: May 11, 2009 10:29 am
QUOTE (pelle @ May 10, 2009 04:47 pm)
QUOTE (Kira @ May 06, 2009 06:58 pm)

Aikamoiseksi sähläykseksi taitaisi mennä. Joten tyydytäänpä ihan ensalkuun vain tuohon kassiin. rolleyes.gif

Jeps biggrin.gif

Hei, kangaskassit on nyt painettu kaikille tilanneille!
Laitan yksityisviestillä tilinumeroni ja heti kun maksu (10 euroa/kangaskassi) näkyy tililläni, niin pistän paketin postiin.

Add Reply | New Topic | New Poll