Powered by Invision Power Board

Pages: (5) « First ... 3 4 [5]   ( Go to first unread post ) Add Reply | New Topic | New Poll

Oddity
Always Crashing In The Same Car
 Posted: May 03, 2007 12:50 am
Viestien postauspäivämäärätiedoista on jo muutaman päivän ajan ollut kadoksissa kuukaudet. Häh?

Jahas, nyt toimii taas.

This post has been edited by Oddity on May 04, 2007 12:21 am

--------------------
Boy, I really get around

menninkäinen
Love You Till Tuesday
 Posted: November 27, 2007 04:14 pm
Miksen näe Oddityn viimeisintä viestiä (27.11) Suositelkaapa elokuvia -topicissa? Löydän sen kyllä, kun pyydän näyttämään kaikki Oddityn viestit.

Olen kerran ennen törmännyt samaan ilmiöön täällä

--------------------
"Life is too serious to do a farce movie." Buster Keaton

menninkäinen
Love You Till Tuesday
 Posted: March 31, 2008 03:31 pm
Yllä mainittu ongelma ei ole poistunut, päinvastoin. Yhä useammin näen viestit vain klikkaamalla nikin kautta "näytä kaikki". Jos samaan ketjuun on tullut useampia viestejä, jotka eivät ilmene seuraavista, niin en mitenkään voi tietää niiden olemassaolosta

--------------------
"Life is too serious to do a farce movie." Buster Keaton

ziggy
Never Get Old
 Posted: April 01, 2008 07:06 pm
QUOTE (menninkäinen @ March 31, 2008 03:31 pm)
Yllä mainittu ongelma ei ole poistunut, päinvastoin. Yhä useammin näen viestit vain klikkaamalla nikin kautta "näytä kaikki". Jos samaan ketjuun on tullut useampia viestejä, jotka eivät ilmene seuraavista, niin en mitenkään voi tietää niiden olemassaolosta

Sama vika Rahikaisella eli meitsillä. sad.gif

Kira
Administrator
 Posted: April 04, 2008 11:02 pm
QUOTE (ziggy @ April 01, 2008 04:06 pm)
QUOTE (menninkäinen @ March 31, 2008 03:31 pm)

Sama vika Rahikaisella eli meitsillä. sad.gif

Sama vika on mullakin ilmenny ja oon yrittäny selvitellä, että mistä tollanen vois johtua, mutta ainakaan vielä en oo saanu asiaa korjattua.

Kira
Administrator
 Posted: April 04, 2008 11:13 pm
Noniin! Nyt sain vian korjattua ainakin väliaikaisesti, mutta jos samoja ongelmia ilmenee vielä niin pistäkää tänne viestiä.

SundaysChild
Never Get Old
 Posted: June 27, 2008 12:15 pm
vikaa ilmenee.. mun viestit ei näy, kun postaan.. vai onko mun viestit ignoorattu..??

--------------------
You belong in Rock'n'roll. Well, so do I...

Kira
Administrator
 Posted: July 10, 2008 01:38 pm
QUOTE (SundaysChild @ June 27, 2008 09:15 am)
vikaa ilmenee.. mun viestit ei näy, kun postaan.. vai onko mun viestit ignoorattu..??

Ei ole ignoorattu, joten kyllä pitäis toimia...

Add Reply | New Topic | New Poll