| Welcome Guest ( BowieFinland · Log In · Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (5) « First ... 3 4 [5] ( Go to first unread post ) | Add Reply | New Topic | New Poll |
|
||
|
||
|
Viestien postauspäivämäärätiedoista on jo muutaman päivän ajan ollut kadoksissa kuukaudet. Häh?
Jahas, nyt toimii taas. This post has been edited by Oddity on May 04, 2007 12:21 am -------------------- Boy, I really get around
|
||
|
|
||
|
||
|
Miksen näe Oddityn viimeisintä viestiä (27.11) Suositelkaapa elokuvia -topicissa? Löydän sen kyllä, kun pyydän näyttämään kaikki Oddityn viestit.
Olen kerran ennen törmännyt samaan ilmiöön täällä -------------------- "Life is too serious to do a farce movie." Buster Keaton
|
||
|
|
||
|
||
|
Yllä mainittu ongelma ei ole poistunut, päinvastoin. Yhä useammin näen viestit vain klikkaamalla nikin kautta "näytä kaikki". Jos samaan ketjuun on tullut useampia viestejä, jotka eivät ilmene seuraavista, niin en mitenkään voi tietää niiden olemassaolosta
-------------------- "Life is too serious to do a farce movie." Buster Keaton
|
||
|
|
||
|
||
Sama vika Rahikaisella eli meitsillä. |
||
|
|
||||
|
||||
Sama vika on mullakin ilmenny ja oon yrittäny selvitellä, että mistä tollanen vois johtua, mutta ainakaan vielä en oo saanu asiaa korjattua. |
||||
|
|
||
|
||
|
Noniin! Nyt sain vian korjattua ainakin väliaikaisesti, mutta jos samoja ongelmia ilmenee vielä niin pistäkää tänne viestiä.
|
||
|
|
||
|
||
|
vikaa ilmenee.. mun viestit ei näy, kun postaan.. vai onko mun viestit ignoorattu..??
-------------------- You belong in Rock'n'roll. Well, so do I...
|
||
|
|
||
|
||
Ei ole ignoorattu, joten kyllä pitäis toimia... |
||
|
| Add Reply | New Topic | New Poll |
|