| Welcome Guest ( BowieFinland · Log In · Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (3) [1] 2 3 ( Go to first unread post ) | Add Reply | New Topic | New Poll |
|
||
|
||
|
Niin, jos harrastat taidetta jossain muodossa, niin onko aiheena koskaan ollut Bowie?
Itselläni Bowie on monissa töissä esiintynyt. On vaan niin ispiroiva henkilö. Laitan tänne nyt yhden maalauksen jonka tuossa yksi yö viimeistelin, ja kaikki muutkin vaan postaamaan töitänsä tänne. ![]() Tässä siis akryylimaalaukseni Bowiesta Pierrot-hahmossa. Skanneri ei toiminut niin jouduin ottamaan tuon kuvan kameralla. Tuo valkoinen on kylläkin puhtaanvalkoinen oikeasti, ja nuo värit kiiltäväpintaiset. Jos ottaa salamalla niin se heijastuu, ja ilman salamaa se tulee likaisen väriseks, juuri tuolla tavalla, mutta kelvatkoon. -------------------- ¤ make me know you really care, make me jump in to the air ¤
|
||
|
|
||
|
||
|
Olen valitettavasti aika epätaiteellinen. Jos tunnen tarvetta itseilmaisuun, harrastan kirjoittamista.
|
||
|
|
||
|
||
|
Jep. Jos on kunnon fanituskausi päällä,niin varsinkin silloin. Mulla vaan ei ole skanneria eikä digikameraa, joten en voi postata niitä tänne,enkä kyllä minnekään muuallekaan.
Näköisin tuli viime kerralla -sekin vahingossa. Tarkoitus ei ollut maalata Bowieta, mutta niinkai se sitten jostain siihen pahville pulpahti. Tuo Velvet Goldminen Pierrot on kyllä aika kool,tykkään yleensäkin maalauksista missä on tosi vahva kontrasti. Kuinka iso tuo on? |
||
|
|
||
|
||
|
Minulla on kyllä joitain Bowie-aiheisia piirroksia, mutta kaikki on tehty n. vuosi sitten joten ei niitä enää kehtaa edes näyttää tai katsella. Pitäisi varmaan lähipäivinä kokeilla Bowien maalaamista, kun muutamia tyhjiä pohjia lojuu huoneen nurkassa... Low:n kansikuva olisi varmasti upean näköinen jos sen saisi onnistumaan oikein hyvin. Ja tuo Pierrot Bowie on tietysti toinen hyvä vaihtoehto. Täytyy pohtia...
|
||
|
|
||
|
||
|
No, onhan noita Bowie-aiheisia piirroksia tullut muutama tehtyä. Mutta skanneri puuttuu, niin että niiden näkemisestä ei ainakaan ole pelkoa.
Teksteissäni vilahtelee jatkuvasti - joskus tahattomiakin - viittauksia Daveen. Tänään aloittamani kouluaine kertoo Bowie-diggarista, niin että kyllä niitä punaisia salamoita vilahtelee (tai välähtelee). -------------------- ![]() cold fire, you've got everything but cold fire you will be my rest and peace child i moved up to take a place near you so tired, it's the sky that makes you feel tired it's a trick to make you see wide it can all but break your heart in pieces |
||
|
|
||
|
||
19x24 cm. Teen eri henkilöistä samankokoisia tuolla tyylillä ja ne on sit kivoja kun niitä on paljon rivissä seinällä. -------------------- ¤ make me know you really care, make me jump in to the air ¤
|
||
|
|
||
|
||
Tosi hieno toi sun maalauksesi, Velvet. Itse en kyllä pystyisi samaan... -------------------- ![]() cold fire, you've got everything but cold fire you will be my rest and peace child i moved up to take a place near you so tired, it's the sky that makes you feel tired it's a trick to make you see wide it can all but break your heart in pieces |
||
|
|
||
|
||
|
Velvetin maalaus on kovasti minunkin mieleeni. Minäkin pidän, kuten Queen Bitch, vahvoista kontrasteista. Joitakin Bowie -piirroksia ja vesivärituherruksia olen Bowiesta tehnyt, mutta ne ovat vanhoja eikä ollenkaan noin hyviä kuin velvetin. Skannerikin puuttuu. Pitääpäs alkaa taas piirtelemään!
|
||
|
|
||
|
||
|
Hienoa hienoa!
Omalta osaltani voin sanoa, että piirrän ja kirjoitan kyllä, mutta olen lähinnä kuvisopettajien painajainen. |
||
|
| Add Reply | New Topic | New Poll |
|
|