Powered by Invision Power Board

Pages: (6) [1] 2 3 ... Last »  ( Go to first unread post ) Add Reply | New Topic | New Poll

SundaysChild
Never Get Old
 Posted: September 19, 2004 10:53 pm
Mietin tässä just, että jos ihmisiä kiinnostaa, että milloin ja missä on levymessuja, niin ajattelin laittaa niistä infoa tänne foorumiin. Esim. tästä osoitteestä löytyy ilmoitukset tulevista messuista. Ajattelin ihan vaan siksi että jos täällä on muitakin innokkaita keräilijöitä kun minä, niin vois vaikka yhdessä mennä, jos kiinnostaa. Seuraavat messut näyttäis olevan Hyvinkäällä 2.4.2005, (Hyvinkään Wanha Villatehdas, Kankurinkatu 4-6.) Täällä Järvenpäässäkin on yleensä keväisin ollut levymessut tuolla Hotelli Rivolin tiloissa, mutta eipä ollut ainakaan tuolla messu sivustolla mainintaa niistä. Voi olla että kyseessä on eri järjestäjä kun näiden Hyvinkään ja Lahden messujen.

Täältä löytyy myös levymessu infoa muilla pakkakunnilla tänä syksynä.

--------------------
You belong in Rock'n'roll. Well, so do I...

Kook
Love You Till Tuesday
 Posted: September 20, 2004 12:43 pm
ohmy.gif Usko tai älä, mutta en ollut edes tietoinen, että tuollaisia juttuja järjestetään Suomessa. ohmy.gif Nimimerkki: Ignorant for4?

SundaysChild
Never Get Old
 Posted: September 20, 2004 06:14 pm
QUOTE (Kook @ Sep 20 2004, 12:43 PM)
ohmy.gif Usko tai älä, mutta en ollut edes tietoinen, että tuollaisia juttuja järjestetään Suomessa. ohmy.gif Nimimerkki: Ignorant for4?

Siksipä juuri laitoin infoa eteenpäin.. nyt olet ainakin yhtä tietoa viisaampi wink.gif

--------------------

Absinttilapsi
Five Years
 Posted: September 20, 2004 08:41 pm
Pakko myöntää etten minäkään ollut tietoinen tuollaisesta biggrin.gif
Kiitos infosta siis, eksyisin ihan mielelläni tuollasille messuille, mutta vähän turhan kaukana kaikki.

--------------------
--The Shrieking Of Nothing Is Killing Me--

SundaysChild
Never Get Old
 Posted: January 28, 2005 11:29 am
Levydivarit sivua on päivitetty, ja näemmä sieltä löytyy sittenkin tiedot Järvenpäässä järjestettävistä messuista, jotka pidetään 27.2. Hotelli Rivolin ravintolasali HeVen:in tiloissa. Lisätietoja löytyy sivuilta.

Levydivarit

Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät Järvenpäähä! bowiefinland/zig_bigsmil.gif

--------------------

*stardust*
Buddha Of Suburbia
 Posted: February 04, 2005 08:26 pm
saa nähdä jos pääsen täältä kotkasta vähäisillä rahoillani kamun kanssa sinne hyvinkään levymessuille..vaikkapa junalla.kuulemme bowiefan92 on tulossa myös bowiefinland/zig_bigsmil.gif

bowiefan92
Love You Till Tuesday
 Posted: February 09, 2005 07:01 pm
QUOTE (*stardust* @ Feb 4 2005, 08:26 PM)
saa nähdä jos pääsen täältä kotkasta vähäisillä rahoillani kamun kanssa sinne hyvinkään levymessuille..vaikkapa junalla.kuulemme bowiefan92 on tulossa myös bowiefinland/zig_bigsmil.gif

Tulossa olen!!! wub.gif Oon säästäny joulusta asti rahaa... biggrin.gif
Lahden levymessuilla kävi niin hyvä tuuri että löysin Tin Machine II (50 euroa - mitäpä en Bowien eteen tekisi?) laugh.gif

--------------------
...Do I need a friend? Well, I need one now...

SundaysChild
Never Get Old
 Posted: February 25, 2005 12:17 pm
Onko kukaan tulossa Järvenpäähän nyt sunnuntaina? (27.2) Olen päättänyt uhrautua sen verran että menen katselemaan, josko sieltä löytyisi jotain jonka raaskisi ostaa. Mulle saa privata, jos haluaa messu-seuraa.

--------------------

Stash
Never Get Old
 Posted: February 25, 2005 12:35 pm
Entäs, kuka on menossa Turkuun 5.3.? smile.gif

--------------------
"Maybe I'll take something to help me/ hope someone takes after me."

Add Reply | New Topic | New Poll