| Welcome Guest ( BowieFinland · Log In · Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (23) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | Add Reply | New Topic | New Poll |
|
||
|
||
|
Tässä on muutamia ihan helmi-kuvia!
![]() ![]() Muuten katoin ihan huvikseen että paljon mulla on Bowie-kuvia koneella, ja niitä löyty ruhtinaalliset 826 kappaletta!! Ihan mukavasti... |
||
|
|
||
|
||
|
Miten joku voi olla NOIN sulonen! IHANA!
*..you drive me crazy..* -------------------- ¤ make me know you really care, make me jump in to the air ¤
|
||
|
|
||
|
||
![]() Multakin löytyy lähemmäs tuhat kuvaa Davesta koneelta, huomenna pitäs siirtää nekin pois, kun kaikki joudutaan tyhjäämään. -------------------- --The Shrieking Of Nothing Is Killing Me--
|
||
|
|
||
|
||
|
Multa löytyy tosta kuvasta jotain muita versioita, mutta toi on ylivoimaisesti paras! Kauniin vihertävä tausta!
|
||
|
|
||
|
||
|
Space Oddity- albumin mukana tuli juliste, joka on tuota samaa sarjaa. Kyseessä on siis RCA:n uudelleen julkaisema Space Oddity uudella kansikuvalla 70-luvun alussa.
|
||
|
|
||
|
||
|
IHANIA. KIITOS.
Laittakaa vaan lisää tulemaan... niin mä kattelen niitä taas kun ikävä täällä töissä kalvaa. Päivän pelastus=DAVID. |
||
|
|
||
|
||
Heläys! kiva nähdä suakin täällä. Miks sä et rekisteröidy? Tässä tulee muutamia mun suosikki Bowie kuvituksia ![]() mitähän tämä nuori mies miettii? ![]() Mr.Sexy -------------------- You belong in Rock'n'roll. Well, so do I...
|
||
|
|
||
|
||
|
Oonhan mie täällä. Joka päivä.
No nyt mä kävin rekisteröitymässä. Jospa se onnistui. Mä oon aika tumpelo... |
||
|
|
||
|
||
|
...ja mistä tuo "absolute beginner" vaihdetaan
tosta mun nimen alta. Se ei oo mun oma, se vaan tuli jostain, vaikka hyvinhän tuo kuvais mun taitojani tämän koneen kanssa |
||
|
| Add Reply | New Topic | New Poll |
|
|